Baza firm Działalność agencji reklamowych

Działalność agencji reklamowych Baza firm ta obejmuje: kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych poprzez: projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam w mediach drukowanych, radiu, telewizji, Internecie oraz innych mediach,projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych, w formie billbordów, paneli, gablot, balonów i sterowców reklamowych, wystawach okiennych, reklam na samochodach i autobusach itp., dystrybucję i doręczanie prospektów i próbek reklamowych, tworzenie stoisk oraz innych konstrukcji i miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii reklamowych i pozostałe usługi reklamowe mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie klientów, np. poprzez:promocję wyrobów, marketing bezpośredni, doręczanie i zamieszczanie prospektów i próbek reklamowych oraz bezpośrednią reklamę korespondencyjną, doradztwo marketingowe. Działalność agencji reklamowych Baza firm ta nie obejmuje: działalności wydawniczej dotyczącej materiałów reklamowych, sklasyfikowanej w 58.19.Z, produkcji reklam telewizyjnych, sklasyfikowanej w 59.11.Z, badań rynku, sklasyfikowanych w 73.20.Z, fotografii reklamowej, sklasyfikowanej w 74.20.Z, wysyłania materiałów reklamowych, sklasyfikowanego w 82.19.Z, organizacji targów i wystaw, sklasyfikowanej w 82.30.Z.
Baza firm Działalność agencji reklamowych. Baza firm Działalność agencji reklamowych ta obejmuje: kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych poprzez: projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam w mediach drukowanych, radiu, telewizji, Internecie oraz innych mediach,projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych, w formie billbordów, paneli, gablot, balonów i sterowców reklamowych, wystawach okiennych, reklam na samochodach i autobusach itp., dystrybucję i doręczanie prospektów i próbek reklamowych, tworzenie stoisk oraz innych konstrukcji i miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii reklamowych i pozostałe usługi reklamowe mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie klientów, np. poprzez:promocję wyrobów, marketing bezpośredni, doręczanie i zamieszczanie prospektów i próbek reklamowych oraz bezpośrednią reklamę korespondencyjną, doradztwo marketingowe. Baza firm Działalność agencji reklamowych ta nie obejmuje: działalności wydawniczej dotyczącej materiałów reklamowych, sklasyfikowanej w 58.19.Z, produkcji reklam telewizyjnych, sklasyfikowanej w 59.11.Z, badań rynku, sklasyfikowanych w 73.20.Z, fotografii reklamowej, sklasyfikowanej w 74.20.Z, wysyłania materiałów reklamowych, sklasyfikowanego w 82.19.Z, organizacji targów i wystaw, sklasyfikowanej w 82.30.Z. Działalność agencji reklamowych Baza firm ta obejmuje: kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych poprzez: projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam w mediach drukowanych, radiu, telewizji, Internecie oraz innych mediach,projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych, w formie billbordów, paneli, gablot, balonów i sterowców reklamowych, wystawach okiennych, reklam na samochodach i autobusach itp., dystrybucję i doręczanie prospektów i próbek reklamowych, tworzenie stoisk oraz innych konstrukcji i miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii reklamowych i pozostałe usługi reklamowe mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie klientów, np. poprzez:promocję wyrobów, marketing bezpośredni, doręczanie i zamieszczanie prospektów i próbek reklamowych oraz bezpośrednią reklamę korespondencyjną, doradztwo marketingowe. Działalność agencji reklamowych Baza firm ta nie obejmuje: działalności wydawniczej dotyczącej materiałów reklamowych, sklasyfikowanej w 58.19.Z, produkcji reklam telewizyjnych, sklasyfikowanej w 59.11.Z, badań rynku, sklasyfikowanych w 73.20.Z, fotografii reklamowej, sklasyfikowanej w 74.20.Z, wysyłania materiałów reklamowych, sklasyfikowanego w 82.19.Z, organizacji targów i wystaw, sklasyfikowanej w 82.30.Z.

Wykaz firm z branży: Działalność agencji reklamowych

. Z. 30. Z, organizacji targów i wystaw, sklasyfikowanej w 82. 19. Z, wysyłania materiałów reklamowych, sklasyfikowanego w 82. 20. Z, fotografii reklamowej, sklasyfikowanej w 74. 20. Z, badań rynku, sklasyfikowanych w 73. 11. Z, produkcji reklam telewizyjnych, sklasyfikowanej w 59. 19. Podklasa ta nie obejmuje: działalności wydawniczej dotyczącej materiałów reklamowych, sklasyfikowanej w 58. poprzez:promocję wyrobów, marketing bezpośredni, doręczanie i zamieszczanie prospektów i próbek reklamowych oraz bezpośrednią reklamę korespondencyjną, doradztwo marketingowe. , dystrybucję i doręczanie prospektów i próbek reklamowych, tworzenie stoisk oraz innych konstrukcji i miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii reklamowych i pozostałe usługi reklamowe mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie klientów, np. Podklasa ta obejmuje: kompleksowe projektowanie i realizowanie kampanii reklamowych poprzez: projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam w mediach drukowanych, radiu, telewizji, Internecie oraz innych mediach,projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych, w formie billbordów, paneli, gablot, balonów i sterowców reklamowych, wystawach okiennych, reklam na samochodach i autobusach itp Branżowe bazy danych firm - index

Baza firm z branży
Działalność agencji reklamowych

Baza danych zawierająca dane kontaktowe dla działalności z branży: Działalność agencji reklamowych widniejącej pod nr: Polskiej Klasyfikacji działalności. Branżowe bazy danych firm - index

Działalność agencji reklamowych


Wszystkie rekordy 17435
Z adresem email 14324
Z nr.tel 3897
Z adresem www 3795
Cena 436 zł
(brutto)
Więcej ZAMAWIAM