Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Baza firm ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży czasu lub miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego czasu i miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach.
Baza firm Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji. Baza firm Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży czasu lub miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego czasu i miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach.
Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Baza firm ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży czasu lub miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego czasu i miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach.
. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach. Z, sprzedaży czasu lub miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego czasu i miejsca (np. 21. Podklasa ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70 Branżowe bazy danych firm - index
Baza danych zawierająca dane kontaktowe dla działalności z branży: Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji widniejącej pod nr: Polskiej Klasyfikacji działalności. Branżowe bazy danych firm - index