Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Baza firm ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach.
Baza firm Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych. Baza firm Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach.
Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Baza firm ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70.21.Z, sprzedaży miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego miejsca (np. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach.
. wydawcę), sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach. Z, sprzedaży miejsca na reklamę bezpośrednio przez właściciela tego miejsca (np. 21. Podklasa ta nie obejmuje: działalności specjalistów stosunków międzyludzkich (public relations), sklasyfikowanej w 70 Branżowe bazy danych firm - index
Baza danych zawierająca dane kontaktowe dla działalności z branży: Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych widniejącej pod nr: Polskiej Klasyfikacji działalności. Branżowe bazy danych firm - index