Baza firm Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Klient dokonuje wyboru towaru w oparciu o ogłoszenia, katalogi, informacje dostarczone na stronie internetowej, modele albo inny środek reklamy i składa swoje zamówienie za pośrednictwem poczty, telefonu lub przez Internet (zwykle poprzez specjalne środki zapewnione w ramach takiej strony internetowej). Nabyte towary mogą być albo bezpośrednio ściągnięte z Internetu lub fizycznie dostarczone do klienta. Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Baza firm ta obejmuje sprzedaż detaliczną: dowolnego towaru drogą zamówienia pocztowego, dowolnego produktu przez Internet, bezpośrednią przez telewizję, radio i telefon, prowadzoną na aukcjach internetowych. Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Baza firm ta nie obejmuje: sprzedaży detalicznej pojazdów samochodowych oraz części i akcesoriów do pojazdów samochodowych poprzez Internet, sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach grup 45.1, 45.3, sprzedaży detalicznej motocykli oraz części i akcesoriów do motocykli poprzez Internet, sklasyfikowanej w grupie 45.40.Z.
Baza firm Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet. Klient dokonuje wyboru towaru w oparciu o ogłoszenia, katalogi, informacje dostarczone na stronie internetowej, modele albo inny środek reklamy i składa swoje zamówienie za pośrednictwem poczty, telefonu lub przez Internet (zwykle poprzez specjalne środki zapewnione w ramach takiej strony internetowej). Nabyte towary mogą być albo bezpośrednio ściągnięte z Internetu lub fizycznie dostarczone do klienta. Baza firm Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet ta obejmuje sprzedaż detaliczną: dowolnego towaru drogą zamówienia pocztowego, dowolnego produktu przez Internet, bezpośrednią przez telewizję, radio i telefon, prowadzoną na aukcjach internetowych. Baza firm Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet ta nie obejmuje: sprzedaży detalicznej pojazdów samochodowych oraz części i akcesoriów do pojazdów samochodowych poprzez Internet, sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach grup 45.1, 45.3, sprzedaży detalicznej motocykli oraz części i akcesoriów do motocykli poprzez Internet, sklasyfikowanej w grupie 45.40.Z. Klient dokonuje wyboru towaru w oparciu o ogłoszenia, katalogi, informacje dostarczone na stronie internetowej, modele albo inny środek reklamy i składa swoje zamówienie za pośrednictwem poczty, telefonu lub przez Internet (zwykle poprzez specjalne środki zapewnione w ramach takiej strony internetowej). Nabyte towary mogą być albo bezpośrednio ściągnięte z Internetu lub fizycznie dostarczone do klienta. Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Baza firm ta obejmuje sprzedaż detaliczną: dowolnego towaru drogą zamówienia pocztowego, dowolnego produktu przez Internet, bezpośrednią przez telewizję, radio i telefon, prowadzoną na aukcjach internetowych. Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Baza firm ta nie obejmuje: sprzedaży detalicznej pojazdów samochodowych oraz części i akcesoriów do pojazdów samochodowych poprzez Internet, sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach grup 45.1, 45.3, sprzedaży detalicznej motocykli oraz części i akcesoriów do motocykli poprzez Internet, sklasyfikowanej w grupie 45.40.Z.

Wykaz firm z branży: Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

. Z. 40. 3, sprzedaży detalicznej motocykli oraz części i akcesoriów do motocykli poprzez Internet, sklasyfikowanej w grupie 45. 1, 45. Podklasa ta nie obejmuje: sprzedaży detalicznej pojazdów samochodowych oraz części i akcesoriów do pojazdów samochodowych poprzez Internet, sklasyfikowanej w odpowiednich podklasach grup 45. Podklasa ta obejmuje sprzedaż detaliczną: dowolnego towaru drogą zamówienia pocztowego, dowolnego produktu przez Internet, bezpośrednią przez telewizję, radio i telefon, prowadzoną na aukcjach internetowych. Nabyte towary mogą być albo bezpośrednio ściągnięte z Internetu lub fizycznie dostarczone do klienta. Klient dokonuje wyboru towaru w oparciu o ogłoszenia, katalogi, informacje dostarczone na stronie internetowej, modele albo inny środek reklamy i składa swoje zamówienie za pośrednictwem poczty, telefonu lub przez Internet (zwykle poprzez specjalne środki zapewnione w ramach takiej strony internetowej) Branżowe bazy danych firm - index

Baza firm z branży
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet

Baza danych zawierająca dane kontaktowe dla działalności z branży: Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet widniejącej pod nr: Polskiej Klasyfikacji działalności. Branżowe bazy danych firm - index

Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet


Wszystkie rekordy 22481
Z adresem email 20668
Z nr.tel 2536
Z adresem www 4119
Cena 562 zł
(brutto)
Więcej ZAMAWIAM