Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Baza firm ta obejmuje: doradztwo i bezpośrednią pomoc, włączając lobbing dla podmiotów gospodarczych i innych jednostek w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji. Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Baza firm ta nie obejmuje: reklamy i działalności związanej z prowadzeniem kampanii reklamowych w środkach masowego przekazu, sklasyfikowanych w odpowiednich podklasach grupy 73.1, badań rynku i opinii publicznej, sklasyfikowanych w 73.20.Z.
Baza firm Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja. Baza firm Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja ta obejmuje: doradztwo i bezpośrednią pomoc, włączając lobbing dla podmiotów gospodarczych i innych jednostek w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji. Baza firm Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja ta nie obejmuje: reklamy i działalności związanej z prowadzeniem kampanii reklamowych w środkach masowego przekazu, sklasyfikowanych w odpowiednich podklasach grupy 73.1, badań rynku i opinii publicznej, sklasyfikowanych w 73.20.Z.
Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Baza firm ta obejmuje: doradztwo i bezpośrednią pomoc, włączając lobbing dla podmiotów gospodarczych i innych jednostek w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji. Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Baza firm ta nie obejmuje: reklamy i działalności związanej z prowadzeniem kampanii reklamowych w środkach masowego przekazu, sklasyfikowanych w odpowiednich podklasach grupy 73.1, badań rynku i opinii publicznej, sklasyfikowanych w 73.20.Z.
. Z. 20. 1, badań rynku i opinii publicznej, sklasyfikowanych w 73. Podklasa ta nie obejmuje: reklamy i działalności związanej z prowadzeniem kampanii reklamowych w środkach masowego przekazu, sklasyfikowanych w odpowiednich podklasach grupy 73. Podklasa ta obejmuje: doradztwo i bezpośrednią pomoc, włączając lobbing dla podmiotów gospodarczych i innych jednostek w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji Branżowe bazy danych firm - index
Baza danych zawierająca dane kontaktowe dla działalności z branży: Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja widniejącej pod nr: Polskiej Klasyfikacji działalności. Branżowe bazy danych firm - index